0
0

کلیپ انگیزشی به خودت اعتقاد داشته باش

کلیپ انگیزشی
4.6/5 - (20 امتیاز)

دوست دارید بدونید چطور همیشه باانگیزه بمونید؟

دوست دارید بدونید چطور همیشه پرانرژی باشید؟

دوست دارید بدونید چطور باید حتی توی سخت‌ترین زمان‌های زندگی قوی بمونید؟

برای رسیدن به این سؤالات، کلیپ انگیزشی به خودت اعتقاد داشته باش رو ببین دوست خوبم. امیدوارم بهت کمک کنه و به جواب سؤالاتت برسی. این کلیپ حس خوبی رو منتقل می کنه. دوست دارم تو هم همین حس رو بگیری. اگر سئوالی داشتی خوشحال میشم توی قسمت نظرات اونو برای ما بنویسی

 

قسمتی از کلیپ انگیزشی به خودت اعتقاد داشته باش

همه آدمها در زندگی خود دچار شک و درگیری درونی می‌شوند،حتی موفق‌ترین آدم‌هایی که به آنها نگاه می‌کنید.اما آنها در آن نقطه نمی‌ماننداینکه چطور در این مواقع با این افکار منفی روبرو شوید و با آنها دست و پنجه نرم کنید و آنها را با رفتار مثبت خود بپوشانید.این کار با بیشترین اعتمادبنفسی که دارید صورت می‌گیرد. شما می‌توانید این وضعیت را مدیریت کنید.باور داشته باشید که شما بهتر از آن لحظه هستید

 

این قسمت از کلیپ انگیزشی رو حتما بخونید

می‌خواهم به این فکر کنید که زمانی‌که تلاش شما کم است، به چه چیزی فکر می‌کنید؟ چون اگر این نکته را بفهمید، می‌توانید به موفقیتی که می‌خواهید در زندگی خود برسید، اگر این را بفهمید، می‌توانید هرچه را در زندگی می‌خواهید به دست آوریددفعه بعد که تلاش کمی کردید،مثلاً ۷۰ درصد یا ۵۰ درصد یا ۳۰ درصد تلاش کردید می‌خواهم به این فکر کنید که در زمانی که تلاش کمی می‌کنید، چه چیزی در ذهنتان می‌گذرد.اگر تلاش شما کم است، احتمالاً به فرصت‌ها فکر نمی‌کنیداحتمالاً به تکالیف خود فکر می‌کنید.

اینجا نیاز من یه توضیح بدم تا حرفی که زده میشه رو بهتر درک کنیم، مثلا شما قرار خونه رو تمیز کنید، درحال تمیز کردن خونه سعی میکنید خیلی هم انرژی نزارید. اریک توماس میگه اینجور موقع ها فکر میکنی یه کار اجباری داری انجام میدی برای همین انرژی لازم رو نمیزاری. حالا فکر کن اگه به بهترین شکل خونه رو تمیز کنی چه مزایایی برای تو داره. کارمندی که به بهترین شکل و با بالاترین انرژی کارش رو انجام میده چه فرصت های جلوی پاش قرار میگیره؟

میدونید یکی از میلیاردهای بزرگ ایران فقط برای اینکه توی سربازی لباس های مرتب و اتوزده داشت. تبدیل به راننده رئیس بانک مرکزی شد و بعد راه موفقیت رو به صورت موشک وار طی کرد. امیدوارم منظورم رو رسونده باشم.

 

یک پیشنهاد دوستانه

اگر کلیپ رو دوست داشتی پیشنهاد میکنم قسمت کلیپ های انگیزشی ما رو از دست ندی. کلی فیلم کوتاه الهام بخش و انگیزشی آماده کردیم که میتونی همه رو رایگان ببینی و حتی دانلود کنی.

 

 

منبع: سایت انگیزشی هنرجنگ

آیا این مطلب را می پسندید؟
https://honarejang.com/?p=8120
اشتراک گذاری:
واتساپتوییترفیسبوکپینترستلینکدین
هنر جنگ
مطالب بیشتر
برچسب ها:

باکس دانلود

نظرات

11 نظر در مورد کلیپ انگیزشی به خودت اعتقاد داشته باش

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  1. سلاااااام سلاااااام واقعا مرسی از سایت خوبتون 🎀🧨🥰😍
    قوی پر انرژی و خاص
    عالییییههههه من فقط به هدفم فکر میکنم از این سایت همیشه انگیزه میگیرم
    خسته نباشید و دمتون گرمممم

    7

    1. سلام سلام😊
      عالیه. فقط تمرکز روی هدف. امیدوارم روزی پیام بذاری و بگی هدفمو تیک زدم.

      خیلی مراقب رویاهات باش
      برو به سمتشون- به دستشون بیار

      10

  2. آدرنالین ام رفت بالا .. فوق العاده بود .. ممنون بابت سایت خوبتون
    لطفا خلاصه کتاب های انگیزشی ( مثل تخت خوابت رو مرتب کن ) را هم توی بخش پادکست ها بذارید .. سپاس

    31