0
0
پادکست سختکوشی

پادکست انگیزشی کوتاه (سختکوشی)

پادکست انگیزشی کوتاه
4.3/5 - (1171 امتیاز)

پادکست انگیزشی کوتاه (سختکوشی)

میدونید رفقا این جمله رو خیلی دوست دارم (آخرین نفری باش که دست از تلاش کردم برمیداره ). میخواستم این پادکست انگیزشی کوتاه رو با همین جمله شروع کنم وبعد بهتون کلی سرکوفت بزنم 🙂 (شوخی میکنم)  در واقع میخواستم بگم: ما توی یک دویِ ماراتن هستیم. میتونیم با نشستن و نگاه کردن این ماراتون رو برنده بشیم؟ قطعا نه.  ما فقط با خوب دویدن میتونیم تا آخرش بریم با تسلیم نشدن و بیشتر از همه انرژی گذاشتن میتونیم از بقیه جلو بزنیم و…… 

در حال نوشتن ادامه متن، یکدفعه دست از کار کشیدم و دیگه چیزی ننوشتم. به افق خیره شدم. دیدم افقی وجود نداره و در و دیواره 🙂  برای همین احساس کردم برای شروع خوب نیست. به دلم نبود.  ذهنم رو رها کردم و رفتم سراغ یکی از تفریحاتم.!(ببین چقدر خارجی هستم)

سعی کردم توی سایت های خارجی نقل قول های افراد موفق رو بخونم و الهام بگیرم. (اصلا باکلاسی رو تمام کردم 🙂 دوست داشتم اولین جمله ای که جذبم کرد توی این پادکست انگیزشی بیارم و ببینم اون جمله چطور من رو برای نوشتن متن این کار جدید هدایت می‌کنه. (وای وای چی گفتم، احساس میکنم خیلی جمله خفنی گفتم

تا به جمله پایین رسیدم و واقعا خشکم زد.

برای رسیدن به اون چیزایی که یک درصد از جمعیت جهان دارند باید مایل باشی کارهایی که اون یک درصد جرات انجامش رو دارن انجام بدی.

راستی اگر جملات انگیزشی رو دوست داری روی کلمه جملات انگیزشی کلیک کن تا وارد یک صفحه با کلی جمله انرژی بخش بشی.

 

مثل دیوانه ها شروع کردم به نوشتن متن podcast سختکوشی

بله به همین راحتی، بعد از یک جمله فوق زیبا، آدم تحت تاثیر قرار میگیره و الهام میگیره و شروع به نوشتن میکنه. نوشتم و نوشتم تا اینکه احساس کردم کافیِ. بعد شروع کردم به بلند بلند خواندن، قسمت هایش رو حذف کردم. دوباره بلند بلند خواندم، و بعد تصمیم گرفتم آزمایشی صدامو ضبط کنم. میدونید رفقا، برای اینکه یک کار خوب از آب دربیاد باید بارها تست بشه.

توی ضبط صدا خیلی از چیزها عوض میشه. لحن، کلمات، شدت صدا و…

خلاصه این کاری که خیلی هم کوتاهِ تا بیاد نوشته بشه ، تصحیح و آماده بشه و تست بشه، ضبط کنیم، ادیت کنیم  و….. حدود 10 ساعت طول کشید 🙂 بله به همین راحتی. یک سری کارها که بیشتر طول میکشه و حدود 16 الی 24 ساعت برای 4الی 5 دقیقه پادکست زمان طی میشه. خلاصه که اصلا زمانش مهم نیست.

البته به عشق شما است و خیلی هم خوش میگذره.

 

دانلود پادکست سختکوشی

دوستان عزیزم برای راحتی کار شما، لینک دانلود فایل صوتی سختکوشی  رو اینجا با دکمه سبزرنگ گذاشتیم. اما همیشه یک لینک مستقیم دیگه در آخر مقالات با عنوان باکس دانلود وجود داره. هرکدوم برای شما راحت ترِ استفاده کنید.

دکستاپ

“در صورتی که فایل بعد از کلیک به صورت خودکار برای شما دانلود نشد ، روی دکمه سبز کلیک راست کرده و روی گزینه Save link As کلیک کنید”

موبایل

“در صورتی که فایل بعد از کلیک به صورت خودکار برای شما دانلود نشد، انگشت خود را روی دکمه سبز  نگه دارید، در پنجره ی باز شده روی گزینه (دانلود /download ) کلیک کنید

 

 

آیا این مطلب را می پسندید؟
https://honarejang.com/?p=14400
اشتراک گذاری:
واتساپتوییترفیسبوکپینترستلینکدین
هنر جنگ
مطالب بیشتر

باکس دانلود

نظرات

51 نظر در مورد پادکست انگیزشی کوتاه (سختکوشی)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    1. سلام رفیق جان.
      حتما از موزیک های پر انرژی‌تر هم استفاده می‌کنیم. برای بعضی پادکست ها نیاز هست،صحبت ها آروم بیان بشه تا تاثیر بیشتری داشته باشه.
      بازم ممنون بهمون بازخورد دادی.

      رویاهاتو زندگی کن

      لایک

    1. رفیق جان سلام.
      چی بگم از این همه ی لطف و محبتت. ممنون بهمون انرژی و انگیزه میدی و خوشحالم تونستیم کاری کنیم یه مقدار انگیزه هات بیشتر بشه.
      این عشق و محبت شما رفقا کار مارو سخت تر و سنگین میکنه. امیدوارم تیم هنر جنگ با تمام توان جبران محبت‌ های رفقاش رو انجام بده.

      باهم تا اوج

      لایک