0
0
پادکست انگیزشی آرامش

پادکست انگیزشی آرامش (فوق العاده شنیدنی)

پادکست انگیزشی آرامش
4.4/5 - (580 امتیاز)

پادکست انگیزشی آرامش

این پادکست انگیزشی برای آروم‌شدن و پیدا کردن دوباره خودت طراحی شده رفیق.  خیلی وقت بود دوست داشتیم کاری منتشر کنیم (هم آرامش بگیرید هم انگیزه ) نتیجه شد همین کاری که الان میبینید. من خودم دوستش داشتم و کلی دوق کردم. حالا نمیدونم چرا! شاید بخاطر اینکه همیشه کارهای هنر جنگ پرشور و هیجان اجرا میشه ولی این یکی، یکم خاص و آرومه.

بچه ها یادآروی کنم، اینجا جاییه که مثل خونواده، دل به دل هم میدیم. می‌شینیمو با صدا یه سفر عمیق توی دنیاهای که دوست داریم، میریم. توی این پادکست انگیزشی سعی کردم تو رو به سفر آرامش و انرژی‌ ببرم. امیدوارم با این فایل صوتی چند دقیقه استرس ها و نگرانی‌هاتو فراموش کنی و البته ته قلبت یه آتیش گرم دائمی که یخ زمستون زندگیتو آب میکنه به وجود بیاری.

حالا یه گوشه راحت بشین، بدون اینکه به چیزی فکر کنی، فقط به صحبت ها گوش بده، همه چیز توی این پادکست راحت و ساده‌ست.

 

دانلود پادکست آرامشبخش و انگیزشی

راستی من همیشه یه دکمه دانلود سبز، پاراگراف دوم یعنی همینجا میزارم، اما نمیدونم شما دوستش دارید یا از دکمه اصلی دانلود که پایینه پایین مقالات قرار میگیره استفاده می کنید. اگر اینم بهم بگید ممنون میشم 🙂

 

دیگه حرفی ندارم. دوستون دارم یه عالمه. خودتون هم بهتر میدونید، هرچی بگم بازم کمه 🙂

 

 

آیا این مطلب را می پسندید؟
https://honarejang.com/?p=16501
اشتراک گذاری:
واتساپتوییترفیسبوکپینترستلینکدین
هنر جنگ
مطالب بیشتر

باکس دانلود

نظرات

42 نظر در مورد پادکست انگیزشی آرامش (فوق العاده شنیدنی)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  1. عمری خوشحالی را ورای خویشم دیدم تا در آن روزی پرده جانان خویش را بریدم بدیدم راز عشق را که نیست جز بر دل ای جانان من جهان را ز عشق و دل خریدم درود عزیزان دل من همیشه خوشحالی را با نیروهای بیرون پیوند میزدم برای مثال حتی برد استقلال در مقابل پرسپولیس کاری میکرد که من خوشحال ترین ادم دنیا باشم.از طرفی یه خبر منفی میتونست زندگیمو به کل خراب کنه تا اینکه امروز صبح در اوج بی انگیزه بودن با سایت شما آشنا شدم.و با شنیدن پادکست های بی نظیرتون همینطور فکر کردن بهشون خیلی چیزا رو درک کردم من 18 سالمه و میخوام از این به بعد رویاهامو دنبال کنم و قول میدم این بی انگیزه بودن و پوچ بودن رو با تلاش جبران کنم بزرگترین تولد زندگی آدم لحظه ای هست که تصمیم به تغییر بگیره وای به روزی که ایمان ما به باور تبدیل بشه

    1

    1. سلام به رفیق خوش ذوق و با انگیزه خودمون

      خوشحالم پادکست‌های انگیزشی سایت تونسته تو وجودت جرقه‌ امید بزنه.
      یه چیزی بگم شاید الان مناسب باشه/ شادی‌ها و غم‌ها تو زندگی ما نقش پررنگی دارن، ولی نباید اجازه بدیم مسیر رسیدن به هدفمون رو از بین ببرن. تو خوشحالی هواسمون به هدف باشه تا اون وسط جشن و خوشحالی گم نشه، تو غم هم باید هواسمون باشه هدفمون زیر بار ناامیدی دفن نشه.
      تولد دوباره‌ی زندگی آدما، لحظه ای هست که تصمیم به تغییر شرایط خودشون از بد به خوب میگیرن. و چه زمانی بهتر از امروز برای شروع این تحول شگفت‌انگیز؟

      رفیق جان با قدرت شروع کن، با قدرت ادامه بده و پیروزی های زندگیت رو یکی یکی جشن بگیر
      بزار آتیش بازی این جشن تمام وجودتو گرم کنه

      1