0
0

شجاع باشید و خوب زندگی کنید

شجاع باشیم و خوب زندگی کنیم
4.9/5 - (14 امتیاز)

 

شجاع باشید و خوب زندگی کنید  

 

 

 

شما هم مثل من  اعتقاد دارید با شجاعت میتوانید خوب زندگی کنید ؟ 

 

شجاع باشید و خوب زندگی کنید ، کافی است به دوروبر خود نگاهی دقیق بیندازیم. می‌بینیم آدم‌های موفق آدم‌های شجاع‌تری هستند. شجاع‌تر هستند و یک کتاب می‌نویسند، شجاع‌تر هستند و متفاوت رفتار می‌کنند، آنها حتی روزهای متفاوتی دارند، هرروز ثروتمندتر خواهند شد برای اینکه شجاعت دارند که پول را برده خود کنند. نقل‌قول معروفی از شجاعت را باهم بخوانیم. 

 

 

زندگي متعلق به شجاعان است. 

 

 بزدلان، فقط زنده‌اند. بزدل همواره در شک و تردید است و تا بیاید تصمیم بگیرد، فرصت از دست رفته است. شخص ترسو به زندگی فقط فکر می‌کند اما هیچ‌گاه زندگی نمی‌کند. به عشق فکر می‌کند اما هیچ‌گاه عشق نمی‌ورزد. و دنیا پر است از افراد ترسو. ترس بزدل از یک‌چیز است، ترس از ناشناخته. آغاز شهامت زمانی است که پا را  فراتر از دیوار شناخته بگذاری. این کار پرخطر است، بسیار پرخطر. اما تو هرقدر بیشتر خطر ناشناخته را به جان بخری، یکپارچه می‌شوی. فقط در خطرهای بزرگ است که روح متولد می‌شود. در غیر اینصورت تو فقط یک جسم باقی می‌مانی. ازنظر بیشتر انسان‌ها روح تنها یک احتمال است نه یک واقعیت. تنها عده اندکی از انسان‌های شجاع از روح سرشار بوده. 

 

 

متنی مهم

مگر تا الآن از ترسو بودن چه چیزهای به‌دست آورده ایی؟  بزدلی افتخار ندارد. ترسو بودن افتخار ندارد. تا چه زمانی می‌خواهی فقط بگویی انجامش خواهم داد  ولی امروز و فردا می‌کنی؟ ببین با خودت روراست باش، یک تصمیم جدی بگیر و بهترین زندگی ممکن را برای خود بساز! می‌خواهید ترسو بودن را انتخاب کنید؟  یا شجاعت  را؟ دنیا جای آدم‌های بی دل و جرئت نیست. اگر شجاع بودن را انتخاب کرده‌اید. به شما آفرین میگویم، ولی یادتان باشد، همین حالا یک کار درجهت رسیدن به خواسته‌ی خود انجام دهید،  هر کاری باشد فرقی ندارد فقط  برای افزایش شجاعت در همین لحظه نیاز به انجام کاری خواهید داشت. 

 

 

متن زیر همیشه در لحظات سخت به شما انرژی بالای خواهد داد 

 

منتظر نباشید دریا آرام شود تا سفر خود را شروع کنید.
روحیه یک جنگجو را داشته باشید و جسور باشید، تا زمانی که به هدفتان نرسیده‌اید آرام نگیرید.
تلاش کنید اما تقلا نکنید. برای موفق شدن باید ریسک‌پذیر بود و خطر کرد.
باید از منطقه آرامش خود بیرون بیایید و موقعیت‌های جدید را تجربه کنید. 

 

 خیلی امیدوارم که این مقاله، انرژی لازم رو به تو داده باشِ. اگه دنبال مطلب بیشتری در مورد شجاعت هستی برات 18 جمله در مورد شجاعت آماده کردم فقط کافیه روی کلمه لینک کلیک کنی. ممنونم با ما همراه بودید و ممنون که دنبال پیشرفت خودت هستی. در پایان یادتاون باشه شجاع باشید و خوب زندگی کنید.

 

 

 

شجاعت بیشتر

آیا این مطلب را می پسندید؟
https://honarejang.com/?p=4938
اشتراک گذاری:
واتساپتوییترفیسبوکپینترستلینکدین
محمد امین محمدی
مطالب بیشتر
برچسب ها:

نظرات

2 نظر در مورد شجاع باشید و خوب زندگی کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *